مسلمان شدن یک دختر اسرائیلی

در آکادمی افراطی صهیونیست

یک دختر دانش آموز اسراییلی به دین مبین اسلام گروید.

روزنامه صهیونیستی «معاریو» فاش کرد که یک دختر دانش آموز اسراییلی به دین اسلام گرویده است و به همین دلیل از مدرسه اخراج شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه القدس العربی به نقل از این روزنامه اسراییلی نوشت: این دختر 15 ساله اسراییلی به دنبال ایمان آوردن به دین اسلام از دستورات مسؤولان مدرسه سرپیچی کرد و به پوشش اسلامی روی آورد. پدر این دانش آموز اسراییلی ، یک مسیحی است ولی مادرش یهودی است و پدرش او را به دین یهود تربیت کرد و او را از سن خردسالی در مدارس مخصوص وابسته به آژانس یهود که شیوه های افراطی اصول صهیونیستی و یهودی را به دانش آموزان اسراییلی آموزش می دهند، نام نویسی کرد. این دانش آموز در مدرسه ای به نام مدرسه جوانان صهیونیست در قدس غربی مشهور است، درس می خواند، چند روز پیش در حالی که پوشش اسلامی بر تن داشت، معلمان و دانش آموز را شوکه کرد. مدیر این مدرسه، دانش آموز تازه مسلمان را به دفتر خود فرا خواند تا وی را برای خروج از اسلام و بازگشت مجدد به دین یهود متقاعد کند که موفق به این کار نشد. این دانش آموز اسراییلی مسلمان شده در پاسخ به درخواست مدیر مدرسه خود تأکید کرد که دین اسلام را دوست دارد و هرگز در تصمیم خود تجدید نظر نخواهد کرد. به دنبال پاسخ صریح و قاطع این دختر تازه مسلمان، مدیر مدرسه با خشم و عصبانیت خطاب به وی گفت که بین گزینه ماندن در مدرسه و ماندن در دین اسلام یکی را باید انتخاب کند که به دلیل اصرار دختر تازه مسلمان، وی را از مدرسه صهیونیستی اخراج کردند. این دختر دانش آموز به روزنامه معاریو گفت که دین اسالم را از کوچکی و زمانی که در قزاقستان زندگی می کرده، دوست داشته است. وی اظهار داشت: از دوران کودکی به تعالیم دین اسلام و فراگیری آن اهتمام داشتم و کتابهای دینی را قرائت می کردم که باعث افزایش عشق و علاقه ام به این دین و تعالیم آسان آن شد. به نوشته روزنامه معاریو، این دختر دانش آموز پس از اسلام آوردن با پوشش اسلامی که بر روی سر خود قرار داده بود و بر روی آن نام مقدس الله اکبر به زبان عربی نوشته بود، به مدرسه آمد و معلمان در داخل کیف وی کتاب قرآن کریم را پیدا کردند که باعث خشم و انزجار آنها از این دانش آموز شد. این دختر دانش آموز گفت: وقتی به مدرسه با پوشش اسلامی آمدم از من سؤال کردند، دین تو چیست و من بی درنگ گفتم: من مسلمانم. این دختر 15 ساله تازه مسلمان تصریح کرد: با شروع ماه مبارک رمضان تصمیم گرفتم مانند دیگر مسلمانان در این ماه روزه بگیرم و هر چند معلمان تلاش کردن مانع از این کار من شوند، نتوانستند مرا از روزه داری منع کنند. به نوشته روزنامه معاریو، مسلمان شدن این دختر یهودی، برای مدیران مسأله دردسر ساز شده است. این دختر تازه مسلمان به روزنامه معاریو گفت: اینکه مدیران و معلمان به من بگویند که بین اسلام یا مدرسه یکی را برگزین، اهانت شخصی به من و اهانت به همه مسلمانان است، برای من، فهم اینکه دختری به خاطر گرویدن به اسلام از مدرسه اخراج شود، دشوار است، اخراج من از مدرسه، یک تصمیم نژادپرستانه است.

نظرات 1 + ارسال نظر
ئشت دوشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 11:01 ق.ظ

سلام
وب خوبی داری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد