نفوذ صهیونیسم بر شبکه های تلویزیونی آمریکا











نفوذ صهیونیسم بر شبکه های تلویزیونی آمریکا


 آنگاه که سخن از تلویزیون به میان می آید شبکه های تلویزیونی امریکا به مثابه قوی ترین شبکه های تلویزیونی جهان رخ می نماید که صهیونیسم سیطره نسبتا کاملی بر انها دارد.در آمریکا بین 700 تا 1100 شبکه پخش امواج تاویزیونی وجود دارد که سه شبکه مهم A.B.C ، C.B.S ،N.B.C  از مشهورترین انها محسوب می شوند و این شبکه ها هر سه تحت تحت نفوذ صهیونیسم هستند.


اما سیطره صهیونیسم بر شبکه تلویزیونی A.B.C  از ناحیه رئیس یهودی ان "لئونارد جانسون" است و این سیطره نیز در شبکه تلویزیونی C.B.S به رئیس و مالک یهودی آن "ویلیام بیلی" باز می گردد.


همچنین صهیونیسم بر شبکه تلویزیونی N.B.C از طریق رئیس یهودی آن "الفرد سیلورمن" سلطه دارد برای درک میزان خطر سلطه صهیونیسم بر این شبکه های سه گانه کافی است اشاره کنیم که انها توجیه سیاسی افکار و دیدگاه های حدود 250 میلیون آمریکایی بعلاوه صد ها میلیون نفر دیگر در اروپا و کانادا و آمریکای لاتین و بلکه همه نقاط عالم را به عهده دارند و بدان جهت می بخشند.
سلطه و سیطره بر برنامه های تلویزیون آمریکا از خلال بسیاری از این برنامه ها کاملا آشکار و نمایان است.


شبکه N.B.C آمریکا در طول ماه فوریه سال 1946 میلادی یک سلسله برنامه مذهبی دینی به نام "تورات محرفه" از شخصیت های عهد قدیم ارائه داد.آنکه این برنامه را عرضه داشت، راهبی لوتری به نام "استاک" بود و این سلسله برنامه جزئی از نقشه یهود برای تاثیر گذاری بر افکار عمومی مردم آمریکا بود.آنان می خواستند بدین وسیله ثابت کنند که باآ'ریکایی ها در عقاید خاصی اتفاق نظر دارند و همچنین در پی اثبات این بودندد که یهودیان از ریختن خون حضرت مسیح علیه سلام مبرا هستند.


همچنین شبکه A.B.C برنامه ای از سازمان امنیت اسرائیل "موساد" در مدت چند هفته و به اندازه چهار روز در هفته پخش کرد که این سلسله برنامه ها علنا به مدح اسرائیلی ها پرداخته و آنان را مظاهر شجاعت و فداکاری و هوش و از خودگذشتگی نشان می داد.


در همان زمان شبکه A.B.C به پخش سری برنامه های "موساد" اهتمام داشت همچنین برنامه هایی را پخش می کرد که در آن از ظلم هایی که به زعم یهود در زمان هیتلر نازی بر آنان رفته بود پرده بر می داشت.


با این روش های زشت و خیانت باز صهیونیسم موفق شد به طور همزمان هم افکار عمومی آرمیکاییان را جلب کند و هم آنان را نسبت به خویش به اعجاب وادارد.


در اثنای هجوم اسرائیل به لبنان در نیمه سال 1982 شبکه های تلویزیونی آمریکا تلاش کردند که خواستهای صهیونیسم را تامین نمایند، و آنگاه که اخبار جنایات فجایع اردوگاه های صبرا و شتیلا و عین الحلوه فاش شد، این شبکه های تلویزیونی نقش بسیار خباثت آمیزی را در تبرئه اسرائیل از یان جنایت هولناک و غیر انسانی ایفا کردند تا تقصیر را گزدن مارونی ها (مسیحیان لبنان) بیندازند.


آنان آنگاه که نقش حکومت بگین مفتضحانه آشکار گردید، چاره ای ندیدند جز اینکه حکلات خود را منحصر به بگین و وزیر جنگ او "آریل شارون" معطوف کنند و همزمان بر این امر مصر باشند که یهودیان از این قتل عام مبرا بوده اند.


در آغاز جنگ اسرائیل و لبنان، شبکه A.B.C اهتمام فراوان داشت که مصاحبه ای را با "ازر وایزمن" وزیر جنگ اسبق اسرائیل پیرامون کتاب او "جنگ برای صلح" ترتیب دهد، تا افکار عمومی آمریکاییان را قانع سازد که هر چه اسرا ئیل بدان دست مزند تنها و تنها به خاطر صلح و آرامش است، هر چند این امر به جنگ و خونریزی و اشغال سرزمین مجاور بینجامد و طبعاً کشتار و قتل هزاران نفر از انسانها را در پی داشته باشد.